ПОРТФОЛІО
ПРОЕКТУ
Назва
проекту
Сенс
людського життя
Назва
навчальної теми
- Поверніться
до себе, себе пізнайте. Г. Сковорода
Основний
та другорядні навчальні предмети
Предмет:
українська
література
Додатковий
предмет: історія,
інформатика
Вік
учнів, клас
- 9
клас ,
14-15
років
Стислий
опис проекту
Протягом
проекту учні збирають інформацію про
філософські роздуми мислителя. Потім
звітують перед учителем, учнями.
План
Навчальні
цілі
Здатність
до
оригінальності та інноваційності в
діяльності
- Ефективне формулювання думок та ідей шляхом їх чіткого та зрозумілоговисловлення та написання
- Розуміння, усвідомлення ролі ефективного спілкування, створення тавикористання різних видів спілкування: усного, письмового та за допомогоюмультимедіа-засобів в різноманітних формах та в різних умовах.
- Використання комп’ютерних технологій як інструменту для спілкування,досліджень, організації, оцінювання інформації, володіння базовимрозумінням етичних/правових питань, пов’язаних з доступом тавикористанням інформації
Створення
учнями схеми «Пошуки сенсу життя»
Опис
оцінювання
На
початку проекту проводиться анкетування
учнів з метою виявлення початкових
знань учнів з теми. Учитель демонструє
презентацію та буклет, щоб зацікавити
учнів прийняти участь у проекті.
В
процесі розробки, втілення та захисту
проекту учні мають отримати знання :
про проектний пошук як основу творчого
процесу; про ознаки та характеристики
ефективності результату проектної
діяльності; відображати творчий задум;
давати творчу оцінку досконалості
результатів проектної діяльності.
Після
завершення навчального проекту, учні
- розуміють призначення схеми «Пошуки сенсу життя»,
- знають етапи створення схеми,
- дотримуються правил роботи при створенні ,
- використовують різні стилі оформлення схем,
- вміють завантажувати програму для створення презентації,
- вміють створити схему,
- вміють демонструвати свої проекти та захищати їх
Діяльність
учнів
Учні
об’єднуються в групи, кожна група
отримує своє завдання.
1
група «пошуковці»:
збирають інформацію Г.С. Сковороду
–філософа,
письменника, педагога і
просто
2
група «дослідники»:досліджують
і аналізують афоризми Г. Сковороди3
група учнів «філософи»:висвітлюють
яскраві сторінки з філософських роздумів
мислителя4
група учнів «прес-центр»:звітують
перед учителем про виконану роботу, у
вигляді створеної презентації.
Відомості
про автора
Луган
Олена Вікторівна
учитель,українська
література,
Відомості
про тренінг
– 24.09.2012
– 28.09.2012 Харківська гімназія № 43
Харківської міської ради Харківської
області, вул. Салтівське шосе 121/2
Тренери
- Гостєва
Олена Миколаївна
Я хочу поділитися з усіма, хто тут шукає позику для бізнесу або особистого користування, щоб зв’язатися з паном Педро на pedroloanss@gmail.com, тому що пан Педро та його кредитна компанія – це все, кому я довіряю, коли справа доходить до вирішення фінансової ситуації, тому я рекомендую хтось шукає фінансової допомоги, щоб зв’язатися з містером Педро з річною прибутковістю кредиту 2 ставки, зараз? Ви розумієте, чому я виберу Педро з його кредитною компанією 100 справжніх фінансів.
ОтветитьУдалить